Å fy f*n

Jag mår illa...
Jag tänker prova B&Js samtliga glassar jag får äta.
Men fortsättningsvis,
kommer jag att dela upp dem i TVÅ omgångar.
Alternativt dela med B eller barnen..
Att äta en halvliter ensam, är på snudd till tortyr.

Om man nu som jag, dessutom sitter med en värmefläkt,
som blåser rakt på mig och glassen,
så kan man ju inte stoppa tillbaka den heller.

Skulle egentligen vilja be honom äta upp resten,
(han har kommit hem igen, sakerna passade inte)
men jag har käkat direkt ur burken..

Nog för att han väl har blivit utsatt för en
ansenlig del av mina baciller ändå, men örk I ALLA FALL.

Han har dessutom eget, så jag får väl stå mitt kast,
äta upp och må pyton..

Motionera bort det sen kanske??
image256

Kommentarer
Postat av: Joel

hehe, kommer ihåg den lyckligaste agen i mitt liv, frysen pajade och två lite mums stod till förfogande. Aldrig har jag mått så dåligt :)

2008-02-01 @ 01:43:51
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0