Doktor t0tta

Jag sprang över en yrkestest hos Lia Florenz.
10 frågor och jag var ju såklart tvungen att göra det.
Eftersom det inte gick att kopiera svarsresultatet,
så jag måste skriva av det för hand,
så tänker jag inte länka till deras sida heller.
Underlättar inte de mitt liv,
så tänker jag fan inte klia dem på ryggen *surar*

Och såhär blev resultatet:

DU ÄR EN LÄKARE

Sådan är du
En nästan sjuklig läggning för fakta och en analytisk inställning till livet
hjälper dig att lösa komplexa problem och ta svåra beslut.
Det är egenskaper få har.
Ibland kan din jag-vet-bäst-attityd gå till överdrift.
För även när du tvivlar på dina egna argument
så håller du fast vid dem som en envis åsna.
Du behöver också kärlek. Glöm inte det!

Jamen det är ju det jag SÄGER.. Komsi Carl-Einar!

Men eftersom jag nu är så SNÄLL,
så trots att jag vägrar länka till dem,
så är det ju klart att eventuella läsare måste få chansen att göra testet själv.
Så här är adressen:
http://www.jobbafrisk.se/yrkestestet.php

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0