En tyst minut

Var 5:e anorexiadrabbad, dör av sjukdomen.

image143
image144
image128

Kommentarer
Postat av: joel

hehe, min med.... apropå anorexia så är det en av de hemskaste sjukodomar som finns. jag önskar att folk kunde förstå att världen mår dåligt i vårat utseendefixerade samhälle.... bonzai är nya inneordet enligt mig

2008-01-03 @ 01:09:07
Postat av: 08:an

Fy fan för beniga anorektiger. Det finns naturligt smala människor och det finns naturligt runda människor. Det finns naturligt lagom människor och det finns onaturligt fyrkantiga männoskor som inte kan tänka runt. Om du förstår vad jag menar.

Kramis

2008-01-03 @ 07:42:34
Postat av: Lilla Mamma

Åååå du milde himmel, stackars stackars tjejer, för att inte tala om deras anhöriga, tur gumman att risken inte finns för oss!

2008-01-05 @ 15:47:37

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0