Fiskpinnar..

Alltså...
Jag är medlem på en massa sidor...
En del sidor är för raggare,
en del är för kroppsmyckning,
en del är för folk som vill dejta,
och andra är för folk som vill utöva vuxensaker.

På en sån sida, där folk vill utöva vuxensaker,
har jag skrivit:
"Har du lägre IQ än en fiskpinne, så tilltala mig inte ens."

Gissa vilken fråga jag får ofta....
Jo:
"Hur hög IQ har en fiskpinne?"
image267

Igår var där en som tyckte att jag är korkad,
och minsann lät mig veta att man mäter inte IQ i fiskpinnar...
INTE??!!?? image206

Seriöst.. Hur dumma ÄR folk egentligen??

Haha, då fick vi till en dagens smisk också..
Inte illa =)

Kommentarer
Postat av: Lilla Mamma

Ni är kanske släkt??? nästan samma förnamn ju hehe.
Hum....undrar vem jag sitter här o skriver till...

2008-01-31 @ 13:57:04
Postat av: Joel

HAHA!!! ser att du satt igång med en virrarrande disskusion igen, härligt att läsa även om jag tappar bort mig bland tysken, fiskpinnen och smiskandet... klatsch klatsch

2008-01-31 @ 14:28:10
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0