Födoämnesallergi

Varför ska man nöja sig med lite, om man nu kan få rubbet?
Har ju fortfarande inte blivit av med bieffekterna av ostbågsintaget.

Det är ju inte så lätt att man bara får utslag om man äter något
man inte tål... Nänä.. Har man väl börjat reagera på en sak,
så blir man ju superkänslig mot allt annat man inte tål också.

Jag är ju känslig mot nätter, cocos, mandel, kärnor o.s.v också.
Eftersom jag väl har BÖRJAT reagera,
så är det ju klart att jag är mycket känsligare mot allt annat också.
Och ser ut som jag har begåvats med mässlingen, eller nåt.

Det gör ju inte saken bättre att folk man sover hos,
envisas med att tvätta i sköljmedel heller.

Japp, du gissade rätt.
t0tta är allergisk mot sköljmedel också.
*kliiiiiiiaaaaaaaa*

Kommentarer
Postat av: Karina

Svar: Nej usch, stackare som fått utslag av ostbågar! Men majsmjöl tål du kanske? Det finns ju majsbågar men de har inte så mkt smak har jag fått höra. Eller? Äh, man får väl äta en morot om man är snackssugen som jag gjorde häromdagen :) Hehe.

2008-01-13 @ 00:05:37
URL: http://fager.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0