Hmm.. Tss.. Hihi

Inte för att jag har förtjänat det egentligen.
Men nu är det kaffepaus.

Det är en sak när man ska packa till sig själv.
Jag är så van vid att bara sticka iväg några dagar,
så jag är alltid i stort sett, färdigpackad.

Men att packa till barnen.. Utan deras närvaro.. Är inte så lätt.
I synnerhet inte, som jag vet att OM senila mamma skulle glömma något,
så nackar dottern henne *S*

Min dotter skulle passa perfekt till att bli lärarinna eller nåt.
Hon är precis som min underbara Svenska/Retorik-lärarinna på komvux.
En ilsken blick och du är inte vatten värd.

Såna människor är bara SÅ häftiga. image177

Kommentarer
Postat av: Ally

haha jag tycker om DINA STAKAR!!! *svartsjuk*

2008-01-11 @ 12:45:41
URL: http://alyssas.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0