Juhupp

Så var det strax dags att åka hem... Eller köra rättare sagt.
13 mil, är ändå en bit... Och gissa om jag kommer vara nannig ikväll. image166
Att jag har varit vaken sen typ 4.30, gör mig ju antagligen inte piggare *gissar*

Men det är bra att få träna ibland, eftersom jag nu inte har bil själv.

Min mamma tyckte att jag skulle köra dem hem också,
men det motverkar ju liksom hela prylen med att köra hem från början *S*

Nej, det har inte alls med inlägget att göra,
men jag fick ca 30 bilder nere vid havet,
så det kan ju inte göra ont att slänga in en till..
När jag ändå sitter här.

image201

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0