Kylskåpspoesi.

Hade en god vän här innan som upptäckte
att jag har kylskåpspoesi på kylskåpet.
Satte upp ca hälften av dem,
la in resten i skåpet och sen har jag inte tänkt mer på dem..
Jag har satt upp dem i rader,
men utan någon speciell ordning, och han började läsa.
Nu är det antagligen jag som har extremt tråkig humor,
men jag vek mig nästan dubbel när han stod och läste.

Här kommer några rader:

Hurra! Vår folk fest orgie, dina godis sjung.
Kladda is, du skall kompis.
Ta iskall supertryckare.. Jesus lever!!
Bubblande stämning. Sitt! Fet kavaljer.
Hej. Invit.. Varm gas. Alkohol, bra fiasko.
Dålig gud vill röka prins.
Polare dricka gäst ur is.
Fumla under Jesus fötter, kladda megalurvig.

Tror jag får ta mig i kragen och sätta upp resten också en dag.

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0