Meh.. uh.. pst.. phö

Jag kan inte sova.
Somnade och sov några minuter..
Sen vaknade jag av att jag frös...
Fryser man och är trött.. Vad blir resultatet?
Mycket riktigt.. Kissinödig image219
Har man sovit några minuter och sen går upp.. Well... *PING* image206
Klarvaken image232

Sen lägger man sig och ska somna om.
Jomenvisst...

Har funderat lite på ytterligare en kategori... "Dagens åsikt"
Att tillåta mig att en gång om dagen,
skriva EN mening om något jag känner starkt för.
(Nu vet jag i.o.f.s inte om jag känner för
så många saker att det blir en långvarig kategori)

Sen är frågan...
Är jag verkligen intresserad av att dels,image230
dela med mig så pass mycket av mina åsikter,
och dels av att andra ifrågasätter, analyserar
och ber mig motivera och argumentera?
Jag är inte så säker på det.

Hmm.. Njä.. Jag får nog låta bli...
Risken är alldeles för stor att jag,
får ha den där tröjan på mig var dag annars.
image233



image231

BTW.. kan inte smälta vilka enorma lökar,
jag ser ut att ha i den där tröjan.
*kollar neråt*

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jo det var väl lite opassande å dricka när hon tog hand om en bebis. Men annars tyckte jag det var kul!

2008-01-16 @ 15:38:40
URL: http://leapea.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0