Missed me?

Kunde inte göra ett dugg i bloggen igår..
Inte ens godkänna kommentarer..

Tja, inte för att det hände nåt speciellt igår ändå.
Vaknade som sagt 4.40.
Käkade som bekant ½ liter B&J till frukost.
Kan säga att anti-laktos fungerar bra.

Åt den frysta pizzan. Den var god, faktiskt.

La mig igen vid 12.45..
Hann sova ett par minuter,
sen kom B hem. Sen sov vi.

Vid 15-15.30, tyckte hans klocka att vi inte skulle sova mer.
Mitt huvud, höll inte med. Var helt snurrig.

Han körde och hämtade sina barn.
Första gången jag träffar dem.
De tittade på mig som om jag var en alien...
Tja.. Who can blame them? Det ÄR jag ju *S*

Barnen skulle ha mat och det blev Lid´l-pizza...
t0tta fick stekt falukorv, ris och Remouladsås. Gott.

Vi kollade på TV efter maten.
Det var ett riktigt bra och intressant program.
Har INGEN aning om vad det var för ett,
eller vad det handlade om, bara. *kliar mig i huvudet*
Men jag kommer ihåg att det var intressant.

Hallå?? Seriöst.. Har tittat på TV, EN gång på typ en månad...
Och nu kan jag inte komma på vad jag såg.. Fint.
Jag får nog göra som 08:an säger och sluta umgås med den där tysken...
Alzheimers.. Han har fan dåligt inflytande alltså...

KAFFE!!!

Kommentarer
Postat av: joel

mmm, händer mig hela tiden också... jag undrade var du var någonstans. Och för att ytterligare hålla med, jag minns knappt ens vilket år det är. Skriver fortfarande 2002 på saker :)

2008-01-31 @ 10:54:21
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: joel

jag tror jag just godkände dig på youtube...

2008-01-31 @ 11:04:18
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: joel

gediget, då är vi youtube buddies nu ju... min första youtube buddy, cooooolll

2008-01-31 @ 11:14:58
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0