Myyyyyys

Måste bara berätta.
Var ju nere hos mina föräldrar i helgen.
Min mamma brukar samla på sig en del kläder.
Nån jacka hit och nån jacka dit.
Och helt plötsligt har hon tillräckligt med kläder hemma
för att ensam kunna klä en hel befolkning, i ett mindre land, i Afrika.

I vilket fall.. Fick med mig lite jackor och nån skjorta hem...
Och dagens mys då..
En TJOCK, mörkblå "poncho" i fleece.

Hälom veckan, val jag och dotteln dessutom och köpte tjocka
mjukisstlumpol.
 image215
Såna som det äl meningen
att man ska ha på sig hemma, näl man flysel ,
och INTE näl man har skol på sig.

ÄHUM! *harkel*
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Såja..

Så t0tta springer omkring här hemma som ett stort, blått, mjukisdjur.
Inte lika gullig kanske, men säkert förbaskat kramgo.
 image213

Kommentarer
Postat av: kristin

hey girl, allt bra med dig idag? Kram!

2008-01-14 @ 16:35:10
URL: http://kickans.blogg.se
Postat av: Anonym

sött :)

2008-01-14 @ 16:54:38
URL: http://asara,blogg.se
Postat av: Lilla Mamma

Du glömde hängarna ju....

2008-01-14 @ 18:58:05

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0