Näfan

Om man skulle ta och lägga sig...
Äntligen börjar man känna de berömda sandkornen i ögonen.
Kanske inte så konstigt, med tanke på att klockan är 7 på morgonen?

Såhär ser man ut då...
 image115
Som synes,
har jag inte helt återhämtat mig från ostbågarna.
Får hålla mig till foton med ansiktsmask.

Men som min mamma brukar säga:

"Inte vacker, men sällsynt"
image157

Nåja, nu kan mamma andas ut i.a.f.
Visar man upp ett sånt nylle i bloggen,
kan man vara HELT säker på att
man inte får nån Carl-Einar Häckner
med sig hem.
image80

Kommentarer
Postat av: Bror nöjesfrisk

Syster har fått Carl-Einar syndromet igen *fniss*

2008-01-07 @ 09:28:51
Postat av: Lilla Mamma

Byt bild!!!!

2008-01-07 @ 21:23:35

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0