oooiiiiiii!!

La mig bakåt ca 1minut..
Det lilla räckte för att jag skulle hamna på gränsen till drömmarnas land.
Skoja om jag är trött.

För den som undrar så har jag en stationär laptop, (jo, det är sant)
från sent 1800-tal, där skärmen sitter ihop med silvertejp,
utan nätverkskort till trådlöst och utan fungerande batteri,
som är fast i sladdar, på en stol vid sängen.
Så jag sitter i sängen och skriver.
HA! Fotodags!! -------------------------------------->
Därför är det fullt möjligt för mig att lägga mig ner *S*

Vill bara tala om att sladdarna inte ligger där,
för att det ser kul ut att ha sladdar så.
Utan det beror bl.a på att datorn bara har en USB-port,
så jag måste ha port-hub + att den externa hårddisken,
DVD-brännaren, lampan, modemet och naturligtvis datorn,
behöver sladdar.

Men det var sömn jag lullade om...

Med tanke på att jag ju faktiskt har varit vaken sen ca 4.30 + luftombytet,
så är det kanske inte världsrevolutionerande att jag är aptrött..?
(Haha, stava till det när du är full, om du kan)

Men klockan är ju ändå över 21, så nog f*n är det legitimt att lägga sig?
Måste kolla så jag har fått med alla "dagens" också, bara.

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0