Party!!

Så..
Eftersom jag nu ändå bara ska sitta, och sitta vid datorn,
åtskilliga timmar innan det blir ljust, (tydligen)
kan jag ju lika gärna, köra gårdagens "dagens".
Inte för att det har NÅGON som helst betydelse,
men det kändes inte bra att lägga sig med det ogjort.

Så nu kör vi..
Här är gårdagens stake *S*


En skitsöt cykel, som jag fick på min 31-års-dag,
av samma gulleplutt som gav mig kameran,
jag terroriserar bloggen med.
image238

image239
För att lägga till lite onödigt, men rätt kul vetande,
så är den faktiskt inköpt på "Granngården".
Alltså gamla "Lantmännen".
Man kan hitta roliga stakar på många ställen *S*



(Nä, jag får inte betalt för att lägga upp deras logga,
 och göra reklam för dem.
Tyckte bara det var ett lustigt ställe att sälja ljusstakar.
Hmm.. Kanske man ska föreslå dem?)

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0