Rättvänt

Såja, då var dygnet tillbaka som det ska.
Somnade rätt fort igår.
Vaknade i.o.f.s en gång mitt i natten,
men somnade om igen.
Så god morgon =)

Funderade på om det kanske berodde på
att jag inte drack något kaffe alls igår kväll.
Jag är ju känslig för allt annat, så varför inte koffein?

Jaha.. Då var det fredag va?
Oj..  image206
En barnledig helg?
Shit, vad konstigt det känns.
Hade ungarna helgen innan jul +
nästan hela lovet + helgen efter jul.

Så sitter man i den där tråkiga sitsen med frukost igen *suck*
Är varken sugen på bullar eller havregrynsgröt.
Nåja.. Kaffe blir det i.a.f.

Kommentarer
Postat av: Michael

hahahaha är det så illa? Fy fan, jag har också problem med magen och har varit hos läkaren och hoppas nu inte att jag också har det, eller va tror du?

2008-01-18 @ 11:58:37
URL: http://www.metrobloggen.se/tidningsbud

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0