Såja

Då var man hemma igen.
Även om jag inte är däck-färdig än,
så känns det som att jag kommer slockna lite senare.
Ungarna åker vid 18-tiden,
så risken är väl att när man sen slappnar av så *dunk*

Så j*a skönt.. Såg till att få undan disken innan jag åkte.
Att komma hem till ett helt blåst kök, förstärker ju helt klart
känslan av att det är skönt att komma hem.

Och sen blev dottern hungrig och tjurig.
Och INGET jag hade hemma, dög åt fröken.
Tur det finns pizza i frysdisken.
De har ju redan ätit ordentlig middag hos mina föräldrar,
så det fick väl gå bra.. Hon är glad nu i.a.f *S*

Kommentarer
Postat av: Laaaarsson

hahha får la hoppas att jag blir vuxen snart ochslipper alla bakisdagar och tvångstankar då =)
har ju börjat redan nu lite med denna nyktra helgen =) haha

2008-01-13 @ 17:52:17
URL: http://bestick.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0