Skapligt

Åja, SÅ stor katastrof blev det inte att äta ostbågar.
Några vätskefyllda blåsor i nyllet, men jag svullnade inte upp i.a.f..
Även om tungan kändes JÄKLIGT märklig igår.

Ja, jag VET att det var ett dåligt skämt.. *pekar neråt mot förra inlägget*
Jag har inte ens nåt svar på det..
Trodde nån vitsig jäkel skulle ge mig ett kul svar *S*

Var inne på Joels sida och läste.
Han är också trött på alla "Gå in på min sida och rösta"
Fattar inte varför de tror att man är intresserad.

Sov länge idag... Väldigt länge... FÖR länge.
Min dotter väckte mig med ett
"Mamma, nu är klockan faktiskt 11 minuter över 12, nu får du gå upp"
Tösen låter obehagligt mycket som min mamma gjorde när jag var tonåring.

Och jag låter likadant.. "Uhh"

Fast det är klart.. Mamma var aningen värre..
Då var det kl 8 en lösdagsmorgon,
och gärna med lite hurtfriskt nynnande/sjungande,
eller med en dammsugare på fullt ös.
(Är det konstigt om man har en djupt inrotad avsky för dammsugare idag?)

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0