Variation

Wow!

Vilken underhållande mat jag har ätit idag..
Verkligen... image210

Som jag skrev tidigare, så åt jag oxkött och
Rhodeisland-dressing till frukost..
I lathetens tecken, blev det en liknande lunch.
Kasslerskivor med Rhodeisland-dressing. image217 Jiho!

Om man skulle ta sig i poncho-kragen,
och faktiskt LAGA lite mat till middag.
Har ju kokt potatis, med hem från mamma,
som fungerar alldeles utmärkt att steka.

Nävisst.. Det är inte nyttigt.. Men det är NÅT.
Och gratis är det ju också, och gratis, gillar vi skarpt.

Alternativet att koka ris och slänga i kasslerbitar, finns också.
Lät inte det rätt gott?
Nu fick jag beslutsångest.
Potatisen blir ju säkert dålig om den får ligga för länge.
Men riset kan jag ju ta en annan dag.
Jahapp.. Stekt potatis blev det..
Jösses.

Kommentarer
Postat av: Solin

haha jag trorde också att han var äldre :P

2008-01-14 @ 19:37:14
URL: http://solins.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0