Vin

Alltså inte rävgiftet folk häller i sig,
utan vinden viner. Det är halv orkan ute.
Och jag ska köra och hämta mina barn..
Finns ju roligare väder att köra i.
I synnerhet som jag har lånat en hög bil.

Det är inte utan att man längtar till den där sommaren,
som 08:an pratar om.
Fast Joel  och hans flickvän Hanna  åker hem om
ca 4 månader, så han får ju sommaren här OCKSÅ..
Smart move.

BTW.. Joel.. Har du sett i kommentarerna?
Min mamma tyckte du hade en vettig idé där *S*

Får väl se om man kan lägga lite energi på att få ett foto
av ett vindpinat Skåne, lite senare.
Om det inte hinner bli mörkt först.
Fast det är mest bara grått överallt ändå,
så det blir säkert ingen bra bild.

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar: Hehe, min med :)
Hoppas du får en bra kväll!

2008-01-25 @ 17:44:37
URL: http://xxmalin.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0