Wiiiiii

Nu börjar klockan bli så mycket att det är tillåtet att sova.
Tycker vi om.. Mycket..

Jeezz... Har suttit och lyssnat på "YouTube is my life", mest hela dagen.
Och så går man och nynnar "You suck" och "YouuuuuTube is my life"

Men va f*n.. Den ÄR bra. *S*

Tycker det har varit dåligt ös här inne idag.
Dåligt med besökare och inga kommentarer.

Röksugen är jag också.
Är ju van vid att röka när jag är hos mina föräldrar.
Gör ju inte saken bättre att min bror röker.
Fast han ska också sluta.
Han är på sin sista ask nu, säger han.

Sen har han ju snus..
Men det kan han behöva.
Det hade jag också behövt om jag hade jobbat på telefonsupport *S*

Nej, minsann...
Nu ska jag lyssna på TouTube-låten en gång till,
sen ska jag ta med ungarna upp och dunka mitt huvud i kudden.

Om jag nu hinner landa innan jag somnar..
Tvivlar lite faktiskt *S*

/S Leepy

Kommentarer
Postat av: joel

men nu är jag här och matar snälla kommentarer :)

2008-01-12 @ 12:22:01
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0