YouTube

Som synes på en del av mina tidigare inlägg,
spenderar jag ibland en hel del tid på YouTube.
Jag sitter alltså inte BARA på Blogg esse och fjollar
(Who knew?)
Har tyvär inte fått någon idé till något jag kan filma än och lägga upp där.
Men det kommer... Letar idéer hela tiden.

I vilket fall..
Finns en hel del roliga människor där och tack och lov,
är de galna nog att lägga upp en massa skit på tuben,
så vi andra patetiska livsformer, har något att sitta och
beundra, skratta åt, hata, älska, när vi ändå sitter och slösar
bort våra dyrbara minuter på nätet och bara låter livet glida
oss genom fingrarna och rakt ut i cyberspace.

Min poäng? Tja.. Kolla in denna.. Underbar.

Kommentarer
Postat av: joel

tja tja, back
in business... kul att se att jag var saknad :)

2008-01-10 @ 08:35:43
Postat av: joel

apropå ingenting.... vad har du för dygnsrytm egentligen?

2008-01-10 @ 13:33:06

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0