Avslut 2

Jag hade så ont i kroppen igår, att även OM
jag hade orkat ha seriöst vuxenhångel,
så hade jag nog inte klarat det ändå.
Benen, fötterna, ryggen och inte minst,
hela bäckenbenet bara skrek att det ville vila.
Idag har jag inte ont alls och det känns bra.
B och jag sov ända till 12.40. Vi behövde sova, både två.

Vi fick massage igår, B och jag...
De som körde på husvagnen, visade sig vara
massage och avslappningsmänniskor.
De säljer även sånadär man masserar huvudet med..
Såna som ser ut som spindlar, typ.
Men de kostar 120 kr, och B är den enda av oss
som har pengar.

Han är fortfarande uppe och dricker kaffe...
Käkar säkert nåt gluteninnehållande också...
Jag vet inte hur gasspisen fungerar.. Inte kaffet
heller för den delen.. Annars hade jag lagat själv nu.
Är SUGEN.

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0