Bättre sent....

Sen jag flyttade hit, för 37 månader sen,
(För er som inte orkar räkna, så är det 3 år och 1 månad.)
så har jag haft en takfläkt i taket... Utan vingar.
Jag trodde vi la skruvarna i en påse, som vi tejpade
fast på vingarna. Nåja, de första 2½ åren,
visste jag inte ens var vingarna var nånstans.
Trodde de låg i källaren, vilket visade sig vara fel.
De hade hamnat i en säck med julklappspapper...??

I.a.f.. B sov här för nån dag sen, och för den som har
undgått det, så är det sommar nu.. Och VARMT...
Vi pratar alltså 40+ i gradantal...
Nåja... Jag talade om för honom att skruvarna var borta.
Han tittade upp på fläkten och frågade om det inte var de som
satt fast i hålen på fläkten.... Det var det...
Så nu har jag ÄNTLIGEN fått på vingarna på fläkten i sovrummet.
Oh Joy.

Så nu har jag glädjen att sitta vid datorn och vara
irriterad för att det blåser inomhus =)
Men med korsdrag och två takfläktar på max,
så har jag max 22 grader här inne,
och det är ALLDELES lagom =)

Oh, förresten... En sak till...
Jag är förälskad... Otroligt mycket...
I B såklart..
 

Kommentarer
Postat av: Wille

Det är ju helt underbart en fungerande fläkt och en pågående förälskelse



vad kan man säga?

det får bli god morgon och grattis

ha en bra dag

2008-07-30 @ 08:15:16
URL: http://www.wilens.se/btw/
Postat av: Helena

Wunderbar!!! Gött me händiga karlar;)

2008-07-30 @ 20:28:04
URL: http://helu76.blogg.se/
Postat av: EgoElin

Haha. dä där hade lika gärna kunnat va jag..jag ringde pappa en gång å va vansinnig för min tv inte fyunkade..så han fick komma ner te mej..så va sladde där bak inte i. oooops =)

2008-07-31 @ 08:03:57
URL: http://egoelin.blogg.se/
Postat av: Sara

Vänta nu! Menar du en sådan där fläkt i taket, med fyra vingar och ett snöre man drar i för att den ska starta och ett snöre för hastigheten?

Är det en sån du menar?



Lever de fortfarande?

I love it!

2008-08-04 @ 17:18:23
URL: http://vildhallonet.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0