Idioter finns det gott om

För nån dag sen, skrev jag om skatan
som sa åt mig att riva listan för att hon inte fick
presenten, trots att hon inte uppfyllde kraven för den.

Nu ringde min avdelningschef..
Företaget ringer ju upp nån dag efter och kollar om
kunden har blivit nöjd, och då trodde hon ju såklart
att hon skulle få en chans att hämnas ytterligare en gång.

Hon var fruktansvärt onöjd med min demo, sa hon.
Trots att jag rengjort 3 mattor, 2 sängar och 2 soffor,
och demon tog 4 timmar, så hade jag enligt henne
varken städat mattan eller någon säng.

Skulle ju vara kul att veta vad jag gjort där då?
Med tanke på att vi ringer ut och in oss
och min controller pratade med henne i telefon, i slutet
eftersom hon ville köpa maskinen, men hennes man sa nej.

Varför ville hon det, om hon nu var så missnöjd?

j*a sugga... Hoppas jag aldrig träffar henne i byn.

Nu är det lyckligtvis så att jag inte BRUKAR brusa upp,
när det gäller kunder, och att jag ALDRIG "fuskar"
på demos, så när lillbossen ringde och jag förklarade
vad som hade hänt, så beklagade han bara
att jag råkat ut för en sån, och tyckte synd om henne
som går igenom livet så bitter, när vi andra är glada.
Jag kan bara instämma....

När jag har blivit glad igen....

Även om jag vet att min chef tror på mig,
så gjorde ju inte detta mig MINDRE irriterad på henne.

Kommentarer
Postat av: ullrika

Det känns att alltid bättre när man vet att man har sina befälhavare bakom ryggen.



Strunt i tanten. Din chef har rätt. Det är faktiskt mer synd om henne.

2008-07-03 @ 10:58:49

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0