Korv-t0tta

Jag ska sälja korv här på festivalen...
Har bara ingen aning om NÄR..
Antingen kl 18.00 - 24.00,
eller kl 24.00 - 03.00.

Det finns en funktionärsansvarig, blev jag informerad om...
En kille som springer runt med ett papper,
och ser viktig ut... Jaha.. Vet PRECIIIIIIIS vem han menar.. Not *S*

Var uppe i köket och fick mat innan i.a.f...
Nån kikärtsröra.... Först fick jag bulgur och röra...
Det skulle inte innehålla gluten...
Men jag var inte så säker på det, så jag skickade tillbaka det,
och fick äta mig mätt på hel-vegetarisk kikärtsröra.
Den var god... Har upptäckt att jag är riktigt förtjust
i vegetarisk mat faktiskt.

Nähäpp.. Nu ska jag googla "bulgur".

Tjo!

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0