Massiv PMS???

Jag är så irriterad..
Jag retar mig på det mesta och de flesta,
och den enda som på allvar kan få mig glad
och skratta hjärtligt några sekunder, är B.

Jag är superkänslig för ljud och annat irriterande..

Högljudda människor är ett utmärkt exempel.

Sen om det är skrikiga, tjatiga barn,
eller tanter som måste låta alla inom 50 meters radie
veta vad de ska ha till middag,
spelar ingen roll.

Eller som en tant, nu när vi var och kollade på Blackrace
(tror jag det hette) i Kristianstad.
Hon stod och deklarerade högt och tydligt,
hur fjantigt det är med legala race
och det var bara löjligt, och hon förstod minsann
varför folk inte gillar dem.

Men för h-e kvinna!!??!!
VAD GJORDE DU DÄR DÅ??? GÅ HEM FÖR F*N!!!

Nu har jag ont i huvudet.

Kommentarer
Postat av: Jennie

gaah håller emd. gå därifrån kärring!



2008-07-12 @ 23:47:14
URL: http://hallon8.blogg.se/
Postat av: Lilla Mamma

Ja det kan man verkligen fråga sej, var det ingen som sa nåt till henne??? Man blir så...

Va trevligt bilder du tog, hoppas ni hade det härligt där uppe!!

Kramiz

2008-07-13 @ 10:57:04
Postat av: Joel

ibland kan man ju hoppas att någon åskådare blir överkörd..



Och som svar då: Snälla lilla t0tta, inte tror du väl att jag gått utan i 3 veckor?

2008-07-15 @ 12:16:06
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0