"Petters" i Hbg S*U*G*E*R

Dagens STORA besvikelse, var korvmojjen "Petters" i Hbg...
55 kr för en 90-grams hamburgare, en liten pommes och fel läsk.

Menyn SKULLE innehålla en mellan-pommes,
men där var inte mer i den, än i de små.
Det var bara en större (halvfull) låda,
innehållande till 70% överlagade, stenhårda, små pommesbitar....

Jag sa ifrån, men fick reda på att det "får jag ta", för de är så.
Då sa jag att mina barn, fick normala pommes.
Men det kunde hon inte hjälpa, för det är inte hon som tillverkar dem.

Otrevlig, ohjälpsam personal och svindyr, oätlig mat.
Min dotter skulle dessutom ha en liten Sprite,
och B skulle ha en mellan Cola.
Vilket ju självklart slutade med att B fick en
mellan Sprite och dottern en liten Cola.

Nu var B så snäll att han bytte med dottern,
men det var ändå klantigt och kombinerat
med "servicen" och den oätliga maten,
så var det bara YTTERLIGARE en dålig sak.

Det är vid såna tillfällen man önskar att man hade
en egen matspalt i tidningen, som folk läser
när de ska gå ut.

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0