Samarin <3

Den som uppfann samarinen, är värd sin vikt i guld.
t0tta gjorde en genomkorkad sak innan.
Tog medicin, tillsammans med väldigt lite vatten.

Det fräter om man gör så..
Och det gör ONT.

När jag kom på det, så drack jag..
Det hjälpte inte..
Sen åt vi middag.... Hjälpte inte heller...
Nu åt jag lite chokladpudding..
Hjälpte inte...
Det började dessutom göra ORDENTLIGT ont...

Tog ett glas samarin...
*pssssttttt* Ahhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!

Hur är det man säger?
Är huvudet dumt, får kroppen lida.

Kommentarer
Postat av: EgoElin

Mitt hjärta går till IBUMETIN! <3

2008-07-06 @ 22:26:58
URL: http://egoelin.blogg.se/
Postat av: Jelli

jaså? 2500?? Och den går bra å så? Underbart^^ och svar på din andra fråga, Nej, vi är inte fulla på jobbet.. Men vi ska på after work sedan, då kom alkoholen å de på tal^^ haha, men jag jobbat med ekonomi å fakturering. Det hade inte varit populärt att blanda ihop siffrorna ^^

2008-07-07 @ 13:54:34
URL: http://jelli.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0