Sviter

Nu börjar betalningen för gårdagen,
märkas. Som jag nämnde, var bilarna inte direkt
lättstyrda... Och nu börjar träningsvärken kännas.
Sonen påstår att han inte känner något,
men både jag och dottern får mer och mer
ont i armfästena och armarna.

Jag skulle egentligen vilja gå och bada med barnen idag,
men jag vågar inte för fingret... I allmänna bad,
vet man aldrig vilka bakterier som fastnar
i såret... Och jag har ingen lust att få det infekterat igen.

Undrar dessutom om inte antibiotikan innehåller
något som magen inte gillar. Har varit dålig
ända sen jag började med den.

Måste rensa pumparna till karen med idag...
Sitter och funderar på var jag har mina vinylhandskar.
Hade varit bra att ha när man ska diska också.
Men de ligger säkert hemma hos B..

Åh.. B.. *saknar*

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Ja. Jo. Du vet alltså att....

Om man står någonstans och inte har vatten och papper. Hur tar man bort fågelskiten då. Eller inväntar man ett annat tillfälle?



Ja. Sjutton också. Inser att min fråga tidigare helt saknade tänk-innan-du-frågar.



Nu verkar det som om vi har en djupt ingående analys på hur man tar bort fågelskit. Så. Ja. Vi lägger ned debatten va? Ja just det. Det är jag som debatterar.

2008-07-05 @ 14:55:28
URL: http://kotteby.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Dunham....

Åååh, vad rolig han är. Älskar han trailer snubben som dricker Bud och gillar Nascar (har nu i all hast glömt vad han heter).

2008-07-05 @ 15:15:55
URL: http://kotteby.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0