Uhuuuuuu

Det är morgon... Alladeles för tidig morgon.
Klockan är 9, och jag är INTE van att gå upp så tidigt.
Det är den stora fördelen med detta jobbet annars..
Man får välja bort att jobba på förmiddagarna.
Men idag, har jag en visning kl 10.30, så
noooo sovmorgon idag.

Och jag kan knappt hålla ögonen öppna.
Har dessutom sovit hemma inatt,
vilket innebär att jag inte har tillgång till frukost..
Förutom kaffe då... Vilket håller på att rinna ner just nu.

Började få lite huvudvärk igår,
och den håller i sig idag, märker jag.
Inte kul, det heller.

Men... Imorgon är jag ledig.. Då är vi uppe i Småland.
Det ska bli kul.

Oh!! Kaffe!!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Halloj

Längesen...har du haft nån semester eller blir det till att sälja sugmaskiner(ha ha kan misstolkas) hela sommaren??

2008-07-17 @ 13:09:34
URL: http://fnilla.blogg.se/
Postat av: Wille

Hoppas huvudvärken släppte efter lite kaffe. Hemsk ledsen att jag flyttar runt min blogg. Men jag beslöt mig för att registrera en egen domän där hela familjen dvs jag, Helena, Charles och Kieron kan ha sina hemsidor/bloggar, här finns det dessutom inga begränsningar på vad man kan göra med utseende länkar mm. jag hoppas du fortsätter hälsa på fast jag lämnat blogg.se Nu är det snart dax för 2 timmar spinning.



ha en fin dag

2008-07-17 @ 14:01:09
URL: http://bt.wilens.se/#home

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0