Fest-i-val-fre-dag

Fy vad jag är trött...
Bs husvagn innehar två takluckor.
Resultat...
En strålkastare mitt i synen kl 7 på morgonen.
Visst sover man bättre när man är ute såhär,
även om det var lite i varmaste laget.
B fick igång elementet igår,
och trodde att han hade stängt av det
tidigt imorse... Det hade han inte.

Men jag har ändå inte sovit så länge...
Så nu när jag har varit vaken nån timme,
så sitter jag här och kan knappt hålla ögonen öppna.

Vet inte heller vad, om, eller i så fall när,
jag har några uppgifter på festivalen.
Visst SKULLE jag kunna springa runt och fråga
om det finns något, men i såna situationer är jag blyg...

Jo faktiskt... Blyg...

Jag har inga problem att komma hem till vilt främmande
människor och vara übersocial i 4 timmar,
men att jaga tag i folk, när jag inte vet vem, hur,
var, när eller varför.. Nope, funkar inte.

Gissar på att det ligger i min uppfostran,
(jo, mamma, jag har nog fått nån sån ändå..
någonstans ifrån) att man inte stör folk som är upptagna.
Så det resulterar alltid i att jag går runt en stund,
ser allmänt vilsen ut, inte vågar fråga, för alla
ser upptagna ut, blir på dåligt humör,
vänder tillbaka under  min trygga, mörka sten och surar.

Såg precis att Joel också skrivit en fråga till 118100,
men han har INTE lagt upp svaret i sin blogg.
Så kan man inte göra.
Och som jag skrev til honom..
Mycket tråkigare än mitt svar,
kan det knappast vara.

Back on topic...

B och jag har fått våra inträdesband i.a.f,
så om inget annat får jag väl krypa fram och spana in, kl 14
när banden böjar spela.

Jäkla otur med vädret BTW....
Har varit hur fint som helst, jättelänge,
men idag är det mest, bara blött,
och rätt som det regnar, så kommer det en skur.
Men där är ju tak till båda scenerna,
så det blir nog skitbra ändå =)

Nu tror jag att jag ska lägga mig ner
en stund och lyssna på regnsmatter
mot husvagnstaket... Om jag hinner,
innan jag somnar vill säga... Shit vad trött jag är. Hu!

Och så måste jag på toa
*suckar*

Kommentarer
Postat av: Frida

Provade precis, och blev EXTREMT besviken. De skrev om min gamla blogg som ju inte går att radera, men inte heller uppdatera (bloggarnas motsvarighet till hjärndödhet. Eller vänta, det är väl Kissie?). Tråkigt!

2008-07-18 @ 13:16:51
URL: http://trasi.webblogg.se/
Postat av: Erik Keding

Svar: Gillade ditt argumenterande svar på mitt ironiska inlägg

2008-07-18 @ 13:22:29
URL: http://theartist.blogg.se/
Postat av: Erik Keding

Svar: haha, ja dom förstår jag mig inte på. Dom som menar allvar...

2008-07-18 @ 13:52:55
URL: http://theartist.blogg.se/
Postat av: Erik Keding

Svar: ja, men innan låg du ju där jämt jämt och åter jämt!

2008-07-18 @ 14:45:07
URL: http://theartist.blogg.se/
Postat av: Lilla Mamma

Trevligt att nåt fastnade blink

Ha en härlig helg, kramizzzz

2008-07-18 @ 14:46:04

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0