Mat

Blev just påmind om att det är midsommarafton.
Inte så att jag inte visste det sen innan,
men plötsligt slog det mig att affärerna stänger tidigare.
Shit! Mat!!! Middag!!

Stack ner till affären och mycket riktigt.
Midsommarafton 09.00 - 15.00.
Juhupp...
Då var det att välja mellan chokladpudding,
eller riskakor med prickig korv och yoghurt.

Och hör och häpna (mamma, sitter du ner?)
Jag valde riskakor och yoghurt.

Chokladpudding är gott, men INTE till middag.
Hur jag gör till efterätt, får vi se =)

Kommentarer
Postat av: Lilla Mamma

Jupp, sitter här efter silen o potäterna o dricker ett glar Asti Martini som jag bara älskar, ja jag dricker inte mycke bara ett och ett halvt glas mmmm ett STORT glas är det o så var den flaskan tom, men va då det är ju bara midsommar en gång om året o jag har kört hem mormor o morfar.

Kramiz!!

2008-06-20 @ 21:15:31
Postat av: Lilla Mamma

Hupps!!

Nu kan jag inte stava heller, sill och glas ska de förstås va!!!!

2008-06-21 @ 18:54:51

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0