Nä nu..

går skam på torra land.

Jag diskar lite då och då...
Har lite tvätt att plocka undan, sen imorse...
Håller på att laga lite kaffe.
Har fått undan sen middagen.
Barnen har åkt, och jag har som sagt fått tillbaka mitt nät.
Men jag är UTTRÅKAD!!

Jag gillar inte alls att vara utan B.

Och det som är RIKTIGT skumt...
Jag är hellre utan internet, än utan B.

Sånt är ILLA.. (eller inte, beroende på hur man ser det)

Jaja, nu MÅSTE jag ha internet, eftersom jag får jobben i mail,
men kulhetsfaktorn, menar jag.

Jaja, det är bra att vara ifrån varandra,
och det är bra att få sakna varandra,
men detta är mer än saknad...
Det fattas liksom nåt...

Att kunna gå ut i garaget och bara ge honom en puss,
och sen gå in igen. Eller att när man tittar på TV,
bara kunna kasta sig över och krama.

Det är liksom bara fel att inte kunna göra sånt.

Hmm..
Det är nästan så man misstänker att jag har trillat
riktigt, R I K T I G T hårt.

Och han kommer nog inte hem idag heller...

Ahwell...
Nu ska jag trösta mig med lite kaffe.

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0