Tänk att ...

Tänk att tre dagar, kan vara så lång tid.
Sen i söndags, har jag bara sett B en gång,
som hastigast, så igår, när jag äntligen
fick en chans att träffa honom på riktigt,
så var hela jag, helt överglad.

Nu sitter jag och funderar på om jag ska
köra hem innan jag ska jobba.
Var nere i köket och såg att jag inte har
nånting att äta här.. ALLS... Inte ens lite yoghurt.
Åka iväg på 2 visningar, på heltom mage,
låter lite väl dumt.

Har hänt några ggr, att man inte har hunnit äta
innan, och MITT i visningen, får magen spel.
Den gör ont, jag mår illa och magen kräver mat
OMEDELBART... Men då är det bara att bita ihop
och köra resten av demon, med ett leende på läpparna.

Mitt finger är lite lugnare idag,
men jag har inte hunnit röra mig så mycket än,
så det är ju inte alls säkert att det är bra ikväll.

Gillade Elins förslag BTW
*pekar på kommentaren under förra inlägget*

Kommentarer
Postat av: tipsar'n

Efter min graviditet (med brutala sockerfall rätt ner i källaren och ett butiksjobb som omöjliggjorde direkt ätning) lärde jag mig kvickt att ha fickan full av druvsocker. Det funkar faktiskt! Bananer är eg bättre, men det är smidigare att smaska i sig en "liten" tablett än att trycka i sig en smetig guleböj...!

2008-06-26 @ 18:48:30
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: Helena

Du, du gulliga roliga människa. Är det ok om jag länkar till dig på min blogg?

2008-06-27 @ 21:37:21
URL: http://helu76.blogg.se/
Postat av: Wille

Det har du rätt i jag växer inte på träd. Helena får mig att växa som person. Tack för din snälla kommentar

2008-06-27 @ 22:00:20
URL: http://btwilen.blogg.se/
Postat av: Helena

Du har rätt...de växer inte på trän.....men.....Wille....Willow Tree.....Wille....Willow Tree....????

Kommer han från ett TRÄD?????

2008-06-27 @ 22:01:04
URL: http://helu76.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0