Tvättäkta..?

Jag ska upp och tvätta om 3 timmar..
Så det hade nog inte varit en dum idé att lägga sig igen.

Jag saknar min B...
Visst sover jag hon honom i stort sett alltid,
men på sista tiden, har vi jobbat så
vi nästan inte har fått nån tid ihop ändå.
Kvalitetstid alltså...

De timmarna vi är vakna och hemma båda,
är han i garaget och jag sitter med jobb vid datorn.
Och när vi väl kommer isäng,
är vi båda så trötta att vi kramas 5 minuter,
sen slocknar vi som två Liljeholmens.

Så även om de 5 minuterna, är de bästa på hela dagen,
så hade det inte suttit fel med lite annat också.

Inte fel ALLS.

Näpp.. Nu måste jag sova, så jag kan vakna *S*

Natti.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Det är aldrig fel med "annat", men den tiden är nog snart tillbaka för er.

Ha det fint!

2008-06-15 @ 18:39:44
URL: http://rospinglan.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0