Fredag

Idag är jag SÅÅÅÅÅÅÅÅ trött.
Fick bara sovit 5 timmar inatt, så det är kanske inte så konstigt.
Var i Malmö på morgonmöte,
och fick mig ett riktigt gott skratt faktiskt.

En säljare från Karlshamn,
eller däromkring, berättade att han hade sålt en maskin.
Men två dagar senare, hade kunden ringt och sagt att
han fick vara så snäll och komma och hämta tillbaka
maskinen. För hennes föräldrar hade köpt en
som hon skulle ärva sen.
Och det var jag som hade sålt till föräldrarna...
På en referens som HAN hade skickat ner till mig från dottern.

Synd om honom såklart, men en jäkligt kul historia.

I övrigt... Ska vara i Ronneby kl 10 imorgon bitti
och vara mentor åt en ny kille.
Det lilla strulet jag nämnde tidigare, löste sig idag,
så nu behöver jag inte tänka mer på det.

Ska strax lägga mig..
B är och skruvar buss.
Hans minste pojke och jag, sitter och tittar på Rammstein
och diskuterar deras DVD *S*

Jag håller med grabben.. Underliga videos.

I övrigt #2... t0tta har definitivt återgått till
fjortisstadiet... Hade jag inte varit tvungen att jobba
och om man bortser från att det hade varit jäkligt störigt,
så hade jag kunnat följa efter B, som en hundvalp,
bara för att kunna pussa på honom ibland *skratt*

Jag fick sminka mig imorse, innan jag körde
till mötet... Företaget har tydligen en egen tidning.
Fråga mig inte VEM som läser den, om det är kunderna, eller vem,
men Sverige, skulle i.a.f få fyra egna sidor, i nästa upplaga.
Så vårt kontor och Sundsvall, fick ställa upp på gruppbild.

Det blir andra tidningen i år, jag är med i...
I Januari var jag ju med i Amelia,
som mina gamla läsare nog kommer ihåg.

Nåja, jag hoppas ju att vi får varsett ex,
så man får se hur det blev.... Och läsa om oss, såklart.

Nä.. Nu ska jag tvätta bort sminket,
och sen ska jag däcka...
Måste ju gå upp tidigt imorgon igen *URK*

Kommentarer
Postat av: egoelin

Amelia :O dä ä lite kändisstatus på dä. :D Nu för tiden får jag aldrig va mä i tidningen minsann..förr däremot när jag va runt å tävlade lite här å där då fick jag va mä mot min vilja. Typiskt.

2008-06-28 @ 08:33:39
URL: http://egoelin.blogg.se/
Postat av: ullrika

jag var inte med i januari! varför amelia?

2008-06-28 @ 11:14:18
Postat av: Wille

God morgon eller ska man säga god middag, del blev visst en sov morgon.. Ha en fin dag

2008-06-28 @ 12:03:13
URL: http://btwilen.blogg.se/
Postat av: Lilla Mamma

Tjingeling, sitter fortfarande här o väntar på fotot!!!

Kramis från oss, allt är bara toppen här!!

2008-06-28 @ 17:45:14
Postat av: Wille

Kolla in Helena på min blogg

2008-06-28 @ 17:51:26
URL: http://btwilen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag kräver ett signerat exemplar av artikeln!

2008-06-29 @ 14:18:59
URL: http://njorun.blogg.se/
Postat av: ullrika

Wuff. Värsta kändisen då ju.



Antar du fick mer plats för att du är mer intressant? Det är den enda anledningen jag kan tänka mig :)

2008-06-29 @ 16:40:09

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0