Exotiska Sverige

Se där.. Man behöver inte åka utomlands...
Nu har vi ju haft en värmebölja här i Sverige,
som har liknat vilket tropiskt land som helst.

Men det var inte det i huvudsak, jag tänkte på.
Var precis inne hos Hanna och läste,
om deras hotellrum i Bankok, där det kryllade av skalbaggar.
Men inte ens där, är Sverige sämre.

När jag gick upp idag och tog på mig byxorna,
kände jag att det kittlade på benet..
Stack ner handen och kände NÅGOT på benet..

Fick av mig byxorna omgående... *Skaka, skaka*.. Inget...
Vände på byxorna.. *Skaka, skaka*... *flopp* ut flög en skalbagge,
på gott och väl, en centimeter.
Den studsade mot mig och landade på rygg på golvet..
*sprattel*.. Jag vet inte hur tanken är med deras anatomi är,
men en skalbagge som trillar och landar på rygg,
kan inte vänta sig... Helmärkligt.

Och inte ett dugg mindre äckligt att ha i byxorna.

Men det kunde ha varit värre..
Det kunde ha varit en tveskjärt.
DE är RIKTIGT obehagliga små varelser.

Kommentarer
Postat av: egoelin

euuuuw. sksaalbaggar ä äckligt =S

2008-06-15 @ 23:12:45
URL: http://egoelin.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0