#1111

Loppan plockade nummer 1111 också.. Lite coolt nummer faktiskt.

Och för alla som undrar var jag har fått min humor ifrån,
rekomenderar jag en titt på min mammas kommentar
efter inlägget "*ser oskyldig ut*". image365

Det kvinnan har f*cking underbar humor, när hon sätter den sidan till image305

Sitter hemma hos B, och eftersom han sitter precis bredvid mig,
så tänker jag inte avslöja att jag är överjävligt förälskad i honom..
Är väl knappast någon som har missat det vid detta laget,
men det blir ju lite töntigt om han skulle titta hit och läsa det.

Nu ska jag kissa och gå och lägga mig.

Baj

Kommentarer
Postat av: joel

antar att det är någor sorts ironi i att du aldrig får mina jämna nummer men hanna får alla dina.. orkar inte tänka ut vari ironi ligger bara...

och ha det så kul på toaletten.. god natt

2008-03-05 @ 00:21:50
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: joel

givetvis skulle det stå undantaget t0tta... *harkel*... hmm... sorry

2008-03-05 @ 00:22:58
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Loppan

YEY!!! Wow vilket flyt jag har. Jag borde köpa en lott. Eller kanske inte, nu har jag ju använt all min tur.. :P

Jag tycker jobbet verkar helball. Får man personalrabatt då tror du? Tänk vad många möhippor du kommer få vara med så isf :) hehe. Nu ska jag inte ta ut nåt i förväg.. men... herre gud vad kul!!! :D det är så skönt att inse vilka roliga jobb som finns därute och bara väntar på en..

2008-03-05 @ 04:11:08
URL: http://njorun.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0