Allylista

Lista knyckt från Ally

1. Röker du?
Nope.. Slutade för över ett år sen *stolt*.
2. Snusar du?
Näääääää.

3. Skolkar du?
Ehm.. Nej, jag är lite för gammal för att skolka om jag går i skolan..
Vilket ju händer ibland.
4. Gör du frukosten själv?
Ibland...
5. Har du suttit i rätten?
Ja..  Som målsägande...
6. Har du slagit ner någon?
Nope.
7. Har du pussat någon av samma kön?
Hehe, min mamma läser här...
8. Har du blivit tagen av polisen?
"Tagen"? Njäe.. Hämtad..
9. Vad gör du när du blöder näsblod?
Trycker med en kall handduk över näsroten.
10. När grät du senast? 
 När jag såg en viss filmf*n...
11. Vem kan du prata med om allt?
Hmm.. Peter och B, skulle jag tro...
12. Har du solglasögon?
Nånstans.. Har varit av med dem i 2 år nu...
13. Skriv en mening på engelska
What the fuck??
14. Vem kramade du senast?
B!! =)
17. Om du fick välja 1 önskan, vad skulle du önska dig då?
Man ska aldrig berätta sina önskningar rakt ut, då slår de aldrig in (Allys svar, men varför ändra?)
18. Vem hatar du mest här på jorden?
Hat är lite att ta i... Ogillar ibland, men hatar? Nej, det tror jag inte.
19. Vem älskar du mest?
Så kan man inte säga. Älskar många på olika sätt.
20. Vilken färg har du på tröjan just nu?
Mossgrön och svart.
21. Har du strumpor på dig?
Japp.. Tjocka.
22. Beskriv med 3 ord hur du känner dig just nu:
Röksugen, fattig, trött.
23. Har du bärbar data?
Jo.. Fast utan batteri, så bärbar, är den inte längre.
24. Använder du nagellack?
Nope.
25. Är du blyg? 
Det kan jag mycket väl vara i vissa situationer. 

Kommentarer
Postat av: Annelie

och jag snor den av dig =)

2008-03-13 @ 23:55:22
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: ally

hihi ... love you preciosa! aa du varför säga va man önskar egentligen (; Bättre att det förblir osagt.. pusspuss

2008-03-14 @ 00:11:33
URL: http://alyssas.blogg.se
Postat av: Scream and Shout

Och jag som tycer jag har problem nog med att komma på frågor till Joel som åtminstone ska kunna få någon att dra på smilbanden ;D

Snor förövrigt listan av dig ;D

2008-03-14 @ 01:28:43
URL: http://screamandshout.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0