Applåder

Så var den dagen här...
Idag är det 1 år sen jag sist tillförde min kropp,
någon form av nikotin. Förutom passiv rökning såklart.

Tänk att jag av alla människor, skulle sluta röka..
Hade jag ALDRIG gissat.
Och röksugen, är jag.

Kan säga att det inte underlättar att nån idiot,
har beslutat sig för att göra om vår trapp till ett rökrum.
Var gång man kommer in i trappen,
stinker det cigarettrök.

Skrev ju igår att någon av mina klockor,
går 8 minuter fel. Så var det inte.
Kollade med Fröken Ur..
Alla klockorna, gick 4 minuter fel *S*
Två för sakta och en för fort.

Vilket bevisade min teori.
Jag har ställt mobilen efter bussarnas klockor,
och de GÅR 4 minuter för fort.
Det var inte som jag inbillade mig.

Vilket innebär att den gången bussen gick 4 minuter
för tidigt från stationen, så gick den egentligen
8 minuter för tidigt. I vår verklighet.
Inte i busschaufförernas.

Vad glad jag blev när jag fick vänta 1 timme och 40 minuter,
på att åka hem,när jag var på stationen 3 minuter innan
bussen skulle gå... Enligt DERAS klocka..
Alltså 7 minuter, på riktigt.

Öhm.. Fan.. Klockan är mycket.. Jag är sen.. Hej.

Kommentarer
Postat av: joel

helvete vad aktiv du har börjat bli då :) vart hittar du alla coola smileys?

och jag tror nog att jag talar för hela sverige när jag säger va? till det senaste inlägget. För mycket minuter hit och dit och *ramlar ihop i en hög på golvet av förirring*.. dessutom.

Nu gav du Hanna alltför mycket ideer till nästa telefnosex, hon kommer säkert köra med totta-tekniken nu och då måste jag börja stöna etc istället..

kan du tänka dig en joel med seriöst telefonsex? det kan inte jag

2008-03-04 @ 07:17:56
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0