B = Smygtransa??

B kom hem i morse och sa att jag nog inte
hade tömt torktumlaren ordentligt.
(Klart jag hade.. Trams..)

När han skulle byta om, och drog upp ett plagg ur kassen,
upptäckte han sig själv, med att stå och hålla upp,
ett par röda stringtrosor (jaja, där ser man minsann)
Eftersom där stod andra i omklädningsrummet,
så höll han upp dem om låtsades konstatera att de nog inte tillhörde honom...
(viiiiiisst)

Men det slutar ju inte där...
Han hade dessutom stoppat ner en damstrumpa...
EN!!....
Nu vet jag vem torktumlemonstret är, som knycker strumpor.
Lite udda böjelse.. EN strumpa.. Halvtransa??

Hahaha, stackars B... image381
Han får väl åtminstone vara tacksam,
över att hans flickvän använder hyfsat snygga stringtrosor...
Hade väl kanske varit lite mer pinsamt om han hade fått
upp ett par orage-blommiga mormorstrosor, eller nåt..  image369

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha..va roligt! Jag väägrar tvätta i min tvättstuga..tvättstugor ä äckligt. Å vem vet om man har nån pervo-gubbe här..iik :S

2008-03-14 @ 09:09:23
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: joel

hehe.. det var en jävla fart på dig idag ;)

jag tror han bara är precis som alla vi andra män och gillar att sniffa trosor.. ;)

2008-03-14 @ 09:11:09
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0