Det var den torsdagen..

Som vanligt sitter man uppe waaaaay past bedtime.. image350
"Slarva" hade mamma eller mormor kallat mig *S*image380

Är det inte konstigt de dagar man är trött?
Hela dagen går man och längtar tills man får lägga sig,
och när det väl är dags, så har man inte tid *S*

Hade gärna sett att jag hade ett par timmars sömn till,image377
framför mig, än jag har, men jag slipper åtminstone ångesten
över att gå upp och köra iväg imorgon.
Tänk att en hög tvättsäckar, kan göra sån skillnad.

Har precis pratat i telefon med B.image381
Han jobbar natt..
Och nu ska jag lägga mig och vrålsniffa på hans kudde *ler stort*

Natt natt image382

Kommentarer
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

Nu så har jag lagt upp lite nya tips och tricks i bloggen, så kika in vettja och se om du hittar nåt skoj du kan ha på din blogg!

2008-03-14 @ 00:58:50
URL: http://www.designadinblogg.se
Postat av: joel

WAWAWIWA!!!! *öppnar upp ögonen*

Mina fantasiknölar går på helsprång.... ;)

2008-03-14 @ 06:39:58
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: joel

*ASG* antingen underskattar jag dig big time.. eller så underskattar du min fantasi något helt otroligt...

hehe..

god morgon på dig snusk fia

2008-03-14 @ 07:46:46
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0