Duktig t0tta #2

Skrev ju innan att jag kom ihåg jackan, men glömde byxorna..

Nu lyckades jag med en sak till..
Kom ihåg att starta dieselvärmaren...
Men glömde stänga fläkten..
= ?
!
= Dött batteri
= *suck*

Så idag kör t0tta en Citroën XM,
istället för en Citroën Jumpy

Bra att ha en pojkvän med många bilar *S*

När jag kom hit, var min handledare försvunnen.
Har gått här en bra stund och kollat efter honom..

Han var inte försvunnen.. Han är sjuk..
Inte konstigt att jag inte hittade honom *S*

Så nu har min stackars favvis, TVÅ avdelningar att ha hand om,
för han är egentligen inne på min gamla nu.

Och där fick jag ytterligare ett bevis på att jag är frisk.

Min första reaktion, när jag hörde att handledaren var sjuk,
var att jag skulle hoppa in som vikarie..
Det är ju sånt jag har jobbat med tidigare *S*
Inte exakt, men nästan.

Men näpp.. Nån vikarie är jag inte..
Bara idiotförklarad av socialsekreteraren.
Skulle vilja tala om ett och annat för henne.
Inte min ordinarie, för hon är helt ok,
men suggan som var här på möte,
hon som fnös och försökte behandla mig som en 3-åring.
Och som är samma suggejävel som slarvade bort min fasta telefon
för 2½ år sen.

Men hade jag sagt nåt, hade jävelskapet dragit in mina pengar.

GAH.. Vad irriterad jag blev nu...

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0