Dunder och snus, och lurviga lu...

Hupp.. Vad säger jag???

Ehm.. Jah..?

Anyway...

Har faktiskt inte suttit vid internet en enda gång idag, förrän nu.
B jobbade förmiddag och vi har alla barnen.
Han slutade kl 12 och då skulle vi till utanför Hörby,
och kolla på en XL-van, som vi får plats i alla 8 i.

Så jag packade in alla 6 ungarna i Bs Jumpy och körde dit.
Vi mötte upp B i Hörby.

Alla barnen fick naturligtvis provsitta den och alla blev helt sålda.
Jag för min del, hade klart tyckt det hade varit skithäftigt om B hade köpt den,
men det är ju han som står för underhållet av den och inte jag.
Så det är helt och hållet upp till honom.
Fräck som f*n är den i.a.f.

Är hemma en sväng just nu.
Jag, mina barn och Bs mellanpojkar.
Finns två anledningar till varför jag tagit med mig två av hans.

Dels kan de två behöva en liten brejk från sin lillebror.
Har nog aldrig sett dem så lugna, som de är just nu faktiskt.
Lillebror kan vara rätt påfrestande.

Det andra anledningen är faktiskt för lillebrors skull.
De är 5 pojkar. Mamman har en liten pojke till,
som B inte är pappa till.
Lillebror får inte mycket ensamtid med sina föräldrar..
Dels har han den allra minsta hemma hos mamma,
så henne får han inte ha för sig själv.
Och dels, har han ju med sina bröder till pappa.

Kanske kan vara en liten avlastning för B också.
Han jobbade dubbelskift igår och har varit uppe sen 4 imorse.
Stackaren måste vara helt slutkörd.

Dottern sitter i badet och pojkarna sitter klistrade vid ungarnas dator.

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0