Extrapaus

Jag kan inte hjälpa det..
Jag bara MÅSTE..
Få klaga lite till...
Personen som har bestämt att vi inte ska ha nya datorer här,
skulle släppas av naken i Sibirien, och jagas av svältande vargar.

Har suttit i 10 minuter och försökt få upp en j-a Explorersida..
Två datorer hann låsa sig i processen.
Så nu sitter jag vid en tredje.

Med tanke på att de inte vill att man ska studera,
utan vill hålla en kvar i systemet med socialbidrag,
så kan jag helt klart förstå det.
Folk kommer in i datorsalen för att söka jobb...
Sitter och väntar 10 minuter.. Byter dator..
Väntar 10 minuter till.. Suckar uppgivet...
Blir förbannade, och sen skiter de i det och går tillbaka,
till jobbet istället.
Tacka fan för att folk aldrig kommer härifrån.

De vanliga 10 piskrappen,
räcker inte på låååånga vägar denna gången.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

haha jo de e ju sant. men då gick ju jag när dom hade lov:)
men vem e du föresten?
kul att du läste min blogg i alla fall :)

2008-03-03 @ 16:11:16
URL: http://ellektricitet.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0