GAH!!!!! Blogghe-e

Nu Strular bloggfan igen.. Jag får SPEL på skiten.
Jag har en kompis som startade upp ett helt j-a community helt ensam..
Nu har han medhjälpare, men inte ens innan han skaffade såna,
fungerade hans sajt, så JÄVLA dåligt som blogg.se gör.

Just nu kan jag varken godkänna, eller lämna kommentarer.

Ursäkta min franska, men är man så satans inkompetent
att man inte kan få skiten att fungera 24 timmar i sträck ens,
så är det nog fan dags att antingen lägga ner skiten,
eller låta någon kompetent ta över.

Någon i storleksordning med Kenza, borde hota med bojkott
om de inte sjkärper sig.

image393

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0