Hej, god dag och hallå.

Gooooooooooooooood morning världen...
..........Öhm........
Sverige och Australien....
..........Öhm........
Närmast sörjande och ytterligare ett par stackare som har hittat hit.
..
image368

Jag har INGEN aning om varför,
men jag är på strålande humör idag.
Jag är sjukt trött, men det gör liksom inget.
Åter en gång, måste jag nog skylla på B.
image381

Ska försöka städa resten idag,
men får nog faktiskt sova ett par timmar till först.
Ungarna åker till sin pappa om en halvtimme, och B är på jobbet...
Så läget är rätt perfekt, för att knycka ett par extra timmar i bingen.
image359


Hallå??
image356

Skulle inte blogg.se vara en massa mycket bättre idag???
Eller har jag fel på dag, eller bara missuppfattat det?
Trögare än f*n att infoga bilder
och när man ska kommentera,
tar det tre år att ladda sidan.
Myyyyyyycket märkligt.
image346

Nu blev jag dessutom på lite sämre humör..
Servern kastade ut mig och sparade inget av det jag hade skrivit.
Tur att man är van vid att det strular..
Så jag gick tillbaka och kopierade,
innan jag loggade in igen.
image399

Kommentarer
Postat av: joel

för det första... bara för att du skrev "flugit" oc inte kommit så ska du inte tro att du kan lura mig... jag vet nog vad som sker under lackanen när klockan slagit tio...

b har skvallrat...

borde han inet få smisk för det? ge han till hertiginnan, hon gillar ju att smiska folk...

och när vi är inne på smisk, exakt vilken del TROR du att jag använder till tandborstningen? ;D

och du hamnar enkelt i joel och co, nummer 1 på listan faktiskt.. ja, efter mig då... det heter ju joel och co.. annars hade det hetit (det kan ju inte vara ett ord?) T0tta och co...

Hetat ska det vara *snilleblixt*

och blogg har skjutit upp hela bajsgrejen tills imorgon nu.. SEGT!

2008-03-29 @ 13:27:54
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: EgoElin

Hahaha..jag å min kompis brukar oxå sitta mä varsen dator i knät å nörda oss =) vi kallar dä att vi lanar..men folk säger att vi låssaslanar..vafaan =)

2008-03-29 @ 13:43:37
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: Jennie

dem har ju tydligen inte fixat de :/ jävligt dåligt

2008-03-29 @ 13:50:16
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: ullrika

uff! ytterligare en glad dag!?

men, HÄRLIGT att läsa!

2008-03-29 @ 18:10:27
URL: http://akirllu.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0