HJÄLP!!!

AHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!! image300

Sitter här och kollar jobb..
Det är bara att konstatera..
Jag passar inte till något.. ALLS!

Så vad göra?
Jo, söka in på högskola/universitet....
Visst.. Kanon.. Skitbra..
Bara ETT litet problem....
Plugga till VAD???

Shit..
Jag är 32 år gammal och har inte en susning om vad jag vill bli när jag blir stor.

Jag kommer ligga på min dödsbädd,
och FORTFARANDE undra vad f*n jag vill bli.

När jag var yngre, ville jag jobba med barn.
Sen fick jag egna..
Nu vill jag INTE jobba med barn.

När jag fått mina barn, började jag jobba inom vården.
Det var kul.. Tills jag brände ut mig..
Nu får jag ångest och magsår, av bara tanken.

Det går alltså fetbort.

Sen sökte jag in på socionomutbildningen.
Kom på 1:a reservplats.
Hade jag åberopat HA hade jag kommit in så det hade tjongat om det.
Hade jag haft ETT rätt till på HP, så hade jag också kommit in.
Nu har HP gått ut.
Så det var nog inte meningen att jag skulle.

Har kommit på i efterhand att det nog var lika bra,
eftersom jag ju som tidigare nämnts,
inte är sadistiskt lagd.

Jag har pluggat på komvux, och där konstaterades två saker.
1. Jag är bra på att skriva.
2. Jag är bra på att spela teater.
Det är två saker som jag tycker är skitkul.

Och så återgår vi till verkligeheten..
Den där man måste ha pengar, för att överleva.

Dessutom har jag ingen bra idé att skriva på.

Nu sist, tog jag truckkort.
Med ämnen...
Logistik och godshantering.
Fick MVG i båda.
Min lärare sa bara..
"Du är teoretiker, du ska läsa, inte köra truck"
Jo, men tack.. Skulle det göra mig klokare??

Hittade en kurs som verkade skitkul..
Retorik och argumentationsteknik.
Nu har de tydligen raderat den.
Blir så trött image359

Fan B.. Du får bli mångmiljonär och jag din lyxhustru. image368

HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: joel

du kan ju starta en asstor blogg och känna massa pengar...

börja med att slänga in en och anan dagens outfit bara så ska du se att det går vägen ;)

jävla jobbigt det där, jag har inte heller någon aning om vad jag vill göra.. ska vi råna en bank?

2008-03-12 @ 10:01:44
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: ullisar

usch och fy va deppigt... stackars.

men du, hur gick det med snoppförsälningen då?

2008-03-12 @ 11:02:59
URL: http://akirllu.blogg.se
Postat av: ullisar

nesligt. och oartigt. blä för dom.

2008-03-12 @ 12:27:22
URL: http://akirllu.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0