Huff

Vad trött jag blev nu..
Jaja.. Så går det när man inte sover mer än 4-5 timmar per natt.
Men imorgon är det lördag.. GISSA om jag ska sova då.
B jobbar ju natt idag också,
så han kommer hem kl 6 imorgon bitti..
Jag kommer nog inte gå upp innan han går upp *skratt*

AAARRRGGGHHHHH
Det kom en puff av cigarettrök, svepandes förbi här nu...
t0tta blev röksugen image374

Nu är köket nog öppet, men nu kan jag inte gå dit,
för folket har nog börjat trilla in där.
De har frukost kl 9.
Har ingen lust att träffa dem.

Udda situation...
Jag gillar alla människorna här, utom en hona.
Men jag vill inte träffa dem *S*

Nåja.. Kör ner på Netto och köper dricka istället.

Kommentarer
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

Morrn morrn!
Jag önskar dig en riktigt härlig dag idag...=)
Här snöar det för fullt, lagom när man trodde att våren skulle komma.. men den kommer en vacker dag!

2008-03-14 @ 08:55:49
URL: http://www.designadinblogg.se
Postat av: joel

jobbintriger... suck

och du, du ska nog inte tala så självsäkert där.. jag kände vibrationerna från bruden lång väg.. hehe

och nu kommer den:

NEJ MAMMA!

oooooh!

2008-03-14 @ 09:01:59
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: joel

det kan möjligen varit en dov prutt ;)

2008-03-14 @ 09:09:46
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0