Idag så...


Började jag sy tvättsäckar...

Jag som inte har suttit vid en symaskin, sen jag var 12 år.

Jaja.. Är det någon som klagar, så får han/hon en gratis lektion i
att han/hon får plats i en t0tta-sydd tvättsäck...

Det kändes helt ok.
Jag gillar inte snickeriet, med alla stora maskiner,
som låter, mer än de borde. Så syrummet är bättre.

Visserligen bråkar min symaskin, för undertråden envisas med att fastna,
men jag ska tukta den imorgon.

Känns ändå skönt att veta VAD man ska göra imorgon,
efter datasalen.

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Du kan få sy en tvättsäck till mig med ^^

2008-03-13 @ 20:38:56
URL: http://theartist.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

hahahah tuggummitröjan som jag kallar dne föll dig inte i smaken förstår jag :P

2008-03-13 @ 20:48:17
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0